Dec 19, 2007

rosenrot + och -


jag mailade med en klok donna om rosenrotens plus och minus, och jag sa att det var så galet för jag kände mig kär och glad, men eftersom jag inte har någon karl, så har jag tvetenskapligt funderat över om jag fortfarande är kär i mitt ex (svaret är dock nej ok), och hon sa såhär:
"men du det där har jag svar på! det är dina hjärnceller och nerver som spelar dig spratt. long term relationship... du måste vänja av dom förstår du. när vi ser något vi känner igen kör minnet igång samma känslo-process som förra gången man befann sig i samma situation. eller de gångerna innan. se "what the bleep do we know".

men jag har faktiskt slutat ta zoloft sen jag började med rosenroten, tro det eller ej. zoloft är så 2006. det är faktiskt stor skillnad. men sen dricker jag absurdt nyttiga teer också samt tar vitaminer. plus att jag fortfarande tror att jag har aspergers syndsrom eller damp light eller något.

2 comments:

Anonymous said...

Fan vad din dagbok är fantastisk läsvärd när du är lite smått oycklig! Förhållanden ska inte vara del av 2008!

Therese Svensson said...

haha tack älskade bittra ad!