Dec 22, 2007

han solo sex on legs


men hot dick on a stick! (eller som vi säger i Sverige: kuken i ett penisbröd) jag gick inte ut alls igår för sängen körde det tunga artilleriet och var skön som aldrig förr. jag lämnade inte ens lägenheten utan bara läste, sov och tittade på tv. ikväll ska jag dock vara räv och dansa på borden på good versus evil på c/o (sweet freds krav på att jag skulle bli listad var just att jag skulle dansa på minst ett bord). och ni vet ju hur räven är - helt okontrollerbar. sen ska jag sova och imorgonkväll tar jag tåget till stockholm och mamma på landet (hon bor utanför upplands väsby mot arlanda), och den 27e ska jag på skridskoklubben blades of glory som anastelle har på spy bar. MEN VAD SKA JAG HA PÅ MIG? jag får ta med mig allt jag har. alternativt bara tre paljettklänningar som får rotera under veckan.

igår gjorde jag misstaget att ta den här bilden som desktopbild på datorn, men nu får jag dåndimpen varje gång jag startar datorn och måste ta till luktsaltet.

4 comments:

Anonymous said...

Tack bästa julklappen, dräggel. /emelie

Anonymous said...

kuken i ett penisbröd! hahaha. jävla sepe. /buddy

Hanna said...

Jag kanske måste sno den bilden och ha den som desktopbild jag med.

Therese Svensson said...

ja jösses. han är en sån karl.