Dec 21, 2007

donde esta ana?


fredrik virtanen trodde jag hade fått ätstörning när han såg min bild på facebook och skrev "har du blivit Ana! Vilken banalitet i att gå post-Ana vid 30" (vilket jag inte fattade så han sa att det var en förkortning för anorexia), men jag sa att jag höll in magen på bilden och att jag just ätit en halv ren och gått upp 7 kilo. idag är jag dock extra välgödd tack vare det fantastiska middagen igår där jag inte kunde bärga mig utan även åt smör som det är laktos i, så jag är laktossvullen idag. men det var det värt för det var riktigt smör och det måste jag äta en gång om året annars blir jag så ledsen. jag fick inte ens ont i magen efter men det tror jag beror på att jag drack så mycket whisky att whiskyn slog ut allt annat.

2 comments:

Anonymous said...

SMÖR SMÖR SMÖR

Therese Svensson said...

Ja!!!!!!!!!!!!!!!!