Dec 16, 2007

söndags tv: burlesk dags samt årets bästa idé

betty page



world famous *BOB*



mimi de montmartre



nån skotjej



jag kom på att jag ska plugga till kock och jobba på sushihak på dagarna och vara malmös första burleskdansare på kvällarna. jag ska börja öva redan nu. ni hittar mig på bibblan över jul, studerandes burleskdans samt sushins historia & matlagningsteknik. jag har en exotica 60-tals skiva som är meningen att man ska strippa till. jag ska fråga moa om vi ska burleskdansa på the proms stora premiär i februari, fast å andra sidan är hon en hederlig kvinna och jag är gammal ungmö på glasberget (SKOJA). mina burlesksignaturlåtar ska vara:

2 comments:

Anonymous said...

otroligt bra burlesk-låtar...

Anonymous said...

Ditt namn kan vara Foie Tres! Eller Tres Bien.