Dec 1, 2007

THE PROM NÖRDBILDER












åh det var som en dröm igår. en massa brillmongos, indies, presenter, jättebra musik av dennis och ich robot och en kille som hade vattenkammad mittbena och "kick me" skylt på ryggen som jag blev kär i. jag fick jättemycket fina presenter! praliner och en vattenmelonsformat tuggummi som smakade vattenmelon av max alm-norell och hans vänner, ett par cyborg solglasögon av jonas grönlund, en x-ray skiva av moa plus en ölpresent från anna. jag delade ut kakor med the bunny dip, och pratade bland annat med mattias kroon, tor billgren, camilla, joakim borda och erik som var jock och skulle mobba alla nördar. sen dansade jag med richard och moa och drack öl med jonas och max L som fotade. sen gick jag hem och åt en glutenfri knäckebrödmacka innan jag somnade.

3 comments:

sara said...

men åh, tusan att jag missade, temat var ju som gjort för mig! men det tog lite för lång tid med mitt jobb, var inte tillbaka förrän halv ett så jag gick hem till kalle och åt pepparkakor istället. ganska nördigt det med..

Therese Svensson said...

ja men det var skitrara nördherrar, du borde gått!!!

Anonymous said...

Ni var så söta - Love lady love