Nov 27, 2007

sjuk

N_E_J_! jag vaknade och var förkyld och blödde näsblod. jag blir väldigt sällan sjuk, men där fick jag för att jag var ute och sprang igår i för tunna kläder. så oerfaret av mig. jag brukar vara väldigt duktig på att klä mig varmt och ordentligt. jag ringde just pappa och sa "pappa jag är sjuuuueeeekkkkk" och gjorde gnälljud så han började skratta. nu får jag dricka te, msna med richard och läsa bok hela dagen. jag kan max vara sjuk tills på torsdag för då fyller jag år, mamma, syrran och johan kommer och så ska jag se black mountain och på fredag är det promnight och på lördag ska jag ju vara bakis.

2 comments:

Moa said...

Stackare! Mitt tips är massor av vitlök i maten och te med massa honung och ingefära. Nu är äntligen min jullåt färdig, har precis lagt upp den på myspace - kanske den kan pigga upp dig. :-)

http://myspace.com/moaeriksson

Therese Svensson said...

HURRA! älskar jullåtar. ska ta en alvedon och köpa en till bing crosby does christmas.