Nov 26, 2007

en lektion i hyfs



i lördags gjorde jag en gustav svensson och gick på alla klubbar i hela stan. jag gjorde dock en therese svensson och tokfestade samtidigt. först drack jag rysk vodka och spelade SSX tricky, sen kom max L förbi för han hade smitit från en parmiddag där han var femte hjulet och sen gick vi ner till drama där hampus hookade upp med oss för han hade smitit från en tråkig 30års fest. där träffade jag hanna h och sofia som drack saker ur gigantiska glas och så pratade jag med lite folk och så gick vi vidare till pastell där jag drack öl (VA) och hampus blev skitfull och skulle vira in mig i någon rosa tyll som hängde från taket (pastell), och så pratade jag med en darling tjej som var fantastisk och sa att jag var fantastisk och jag blev helt lycklig och varm och jag fattar inte varför inte alla säger mer fina saker till varandra, speciellt killar som är så otroligt dåliga och på sin höjd smsar "du är söt" när det är så enkelt. nästa jag dejtar måste anstränga sig. jag brukar bara bli ihop med folk av bara farten, men nu är måttet rågat. jag står i telefonkatalogen, man kan faktiskt skicka laktosfria praliner.

foto av jesper berg från i love + pastell!

3 comments:

Anonymous said...

nu tänkte jag: va gick jag ut i lördags ändå och såg therese svensson och sa hon var fantastiskt? jag trodde ju bara jag planerade att göra det!

och sen kom jag på att jag aldrig gick ut. så det är fortf bara på planeringsstadiet. men det kommer!

Therese Svensson said...

jag älskar planeringsstadiet.

Anonymous said...

Hampus är snygg. Är han upptagen?