Nov 27, 2007

sluta jävla morsor, ni sabbar för alla unga damer som vill ha självständiga karlar som kan klara sig själva

varför ger mammor kalsonger till sina söner? varför är mammor rent generellt så töntiga med sina sönder? varför tvättar killar sin tvätt hos sina mammor och tror att de ska få en självständig flickvän? pappor ger inte trosor till sina döttrar för det är CPSKADAT.

nu har jag jobbat klart. jag har översatt modetext till engelska och sovit av mig halva febern. har jag tur får jag äta på svea ikväll.

6 comments:

sara said...

haha, gissar att du ska käka med den enda vuxna man jag vet som åker hem till sin mamma och tvättar..

kom förresten på att jag hade en kompis på gymnasiet vars mamma brukade stryka hans kalsonger. och strumpor.

Anonymous said...

nä, det är för bedrövligt. det har förstört ett annars rätt härligt förhållande för mig till och med.

min pappa brukade iofs stryka ALLA mina kläder (inklusive trosor) när jag var liten och bodde hemma men jag har inte blivit störd för det. inte han heller, han är bara pedant.

Anonymous said...

du har så rätt! du borde skriva en krönika om det här. min lillebror är 16 men behöver inte ens värma maten i micron själv. kul för hans blivande flickvän...

Anonymous said...

Meh, sluta böla brudar! Män fixar kosing, hugger ved, byter däck på bilen osv, och kvinnor fixar och trixar med annat. Mammor ger kalsonger för att dom tror att dom skall få barnbarn tidigare om deras söner har fina kalsonger. Vilket inte är sant, men bra för det är dyrt med kalsonger...ta inte det ifrån oss, mannen kommer snart vara slav om sådana som ni får styra och ställa....skärpning!/ H

Therese Svensson said...

meh h du är ju bannlyst

sara said...

haha, käre h, du är nog den sista jag skulle kunna tänka mig med en yxa i handen utförandes kroppsarbete ;)