Nov 29, 2007

mima julsång

ÅH DET ÄR SÅ KUL ATT FYLLA ÅR att jag inte kunde sova inatt för jag var så exalterad och fick "rudolf med röda mulen" på hjärnan och började tänka på när jag och ida skulle vara med i luciatåget i sjuan, för ingen av de andra brudarna i kören ville vara tomtemor och tomtefar eftersom man skulle se töntig ut, så vi fick öva julsånger med kören, tills en kort tjej med stora pattar räckte upp handen och sa "fröken, måste therese och ida sjunga, kan de inte mima?". så fick vi mima julsånger. sen tänkte jag på om någon skulle komma ihåg min födelsedag men gissa om jag blev glad när jag hade jättemånga meddelanden i mobilen när jag väl vaknade några timmar senare. bless the lord för era fina hjärtan och stjärtan (jag var tvungen).jag kollade i spegeln om jag såg något annorlunda ut nu när jag är 29 och snart 30 (denna drömålder), och jag hade lite mer utväxt så jag ska färga håret men annars var jag ju döcute precis som vanligt. jag hade dock nivea q10 nattkräm + ögonkräm eftersom jag fick panik av ett program som hette "vem åldras värst".

4 comments:

Anonymous said...

G
R
A
T
T
I
S

D
A
M
E
N

Anonymous said...

grattis! puss från sthlm /sofie

Anonymous said...

Grattis! Efter 30 blir det ännu bättre, man blir faktiskt mycket snyggare oxå:-)

Therese Svensson said...

JAG VISSTE DET! älskar över 30. jag har 30års gräns på karlar.