Nov 26, 2007

vietnam zinkensdam


igår vaknade jag vid två, gick på möte tre, åt middag vid sex med mattias kroon på lily anh. vi pratade om abisko kontra arjeplog, köttbuljong och det kokta fläsket som mattias hade ätit i spanien. jag tror inte jag skulle älska kokt fläsk. men jag älskar restaurang asien och lily anh. jag tror dock jag föredrar asien för de har en fenomenal förrättssoppa som jag brukar äta med tre färska små förrättsvårrullar. fast fisksåsen är godare på lily anh. kommer ni ihåg när petter skulle vara street och rimma vietnam med zinkensdam? HAHAHAHAHA.

2 comments:

Anonymous said...

asså asiens färska vårrullar...jag drömmer om dom på nätterna. så goda är dom

Therese Svensson said...

ja de är så goda. ibland slår jag mig i fejjan när jag äter dom för att se ifall jag drömmer eller inte.