Nov 29, 2007

ja till snäll


det är just vinyl day idag, men eftersom jag inte har någon stärkare kan jag för tillfället inte avnjuta mina platta runda grejer, så jag fick dispens att spela via datorn. jag tänkte gå ner till rundgång och önska skivor där dock. och ÅH! jag ska få "weird science" låten på singel av mattias kroon! I LOVE FRIENDS! och jag tog paus med en killkompis igår för det är så konstigt för han är snäll ena sekunden, och ibland är det som att vi gillar varann och nästa sekund är det högstadiemobbning. det blir skitkonstigt. jag fattar inte elakhet. så vi är inte vänner just nu då.

idag ska jag:
köpa ingredienser till våffeltårta
vara cute (duh det går ju per automatik)
färga håret
panta burkar
kopiera nyckel till min familj
köpa stickade tofflor på lindex

kom just på att jag inte gjort någon önskelista till i år. men jag blev ju bjuden till skellefteå av pappa, och mamma och syrran kommer ju ner på besök så det är ju bättre än vilka presenter som helst. till jul tänkte jag önska mig chanels parfym COCO (såklart) eller en stereo.

No comments: