Nov 26, 2007

i met him at the candy store / gravschackt

idag år 1922 öppnade howard carter kung tuts grav. graven är därför alltså skytt. tommie jönsson fyller år idag, kristian kattunge kornhag imorgon och jag på torsdag och för sjuttsingen, vem var det som fyllde år 12 december nu igen? jag var ihop med en skytt en gång och det var helt outhärdligt. helt plötsligt förstod jag varför mina pojkvänner kunde bli helt galna på mig för jag blev helt galen på att vara ihop med en skytt. iofs var alla hans negativa sidor som en extrem version av mina, men det var en SEDELÄRANDE upplevelse. jag har mest dejtat vågar. de är diplomatiska, lugna och härdade.

observera att jag pratat om kung tut UTAN att lägga in steve martin sången. mattias kroon igår: "hur ofta har du lagt in den videon?", jag bara "tio biljoner?".

No comments: