Nov 26, 2007

Jösses gymnasiet 97



oj jag hittade en kasse med bilder från gymnasiet som jag fick från mamma. jag gick i sollentuna fria gymnasium som enbart hade yrkesverksamma lärare (de var fantastiska) och det var bara teater-, dans-, media- och musikprogram på skolan. som bonus åt vi på restaurang varje dag istället för i en matsal (som konsekvens blev alla mysfeta), samt jobbade för lokala produktioner vad gällde radio, tv, teater och vad som nu än var aktuellt för varje utbildning. ska fan facebook googla. det är jag i mitten och så två kompisar som jag hade ett band med i en vecka eller så. jag spelade bas och var sämst. p.s vi var inte hippies, men några på teater var.

5 comments:

Unknown said...

...som en ung kim gordon!

Anonymous said...

jaaa he verkligen. på ett väldigt bra sätt. love.


kram hans

Anonymous said...

Du gör samma min på denna bild och viceversa på din profilbild där du bär hatt. X.

Anonymous said...

SÖT DAMEN

Anonymous said...

SFG!!!!!!!!!!!!!!!11