Jul 20, 2007

pop the glock

jag hämtade the prom flyers på tryckeriet och gick en sväng på stan för att dela ut dom. jag träffade stiliga besh one (det stavas egentligen bärs one men han glömde) vid folkets park som berättade en rafflade anekdot som innehöll orden "mallorca", "en tshirt med trycket HELLO BOYS" samt "13 år". det var roligt. jag sa att jag skulle gå förbi carib innan jag börjar spela på deep ikväll. sen träffade jag nkotb-marcus som höll på att bygga en scen till möllanfestivalen och han sa att han hade haft en prince-badge på byxan men tagit bort den. sen strödde jag ut flyers på rundgång, glassfabriken, metro, tempo, UFF (jag såg även uff-marie och en snygg kille vid folkets park), och sen knallade jag ner till city, tog en dubbelespresso på kaffebaren och pratade med oscar villata aka skivspelarsweetheart och den snygge baristakillen som jag låtsas är från sundsvall. sen gick jag till min förvåning in på buttericks och köpte en kort silverfärgad peruk (jag testade en rosa också) och ett par solglasögon. jag gick även förbi folk&rock men de har fan aldrig några skivor man vill ha, men jag köpte i alla fall en badge där det står "I LOVE BOYS" på som kompletterar mina badges: "I LOVE KISSES", "I LOVE SHOPPING" och "I LOVE ME". allt är sant.

tommie och maina hänger på stranden och jag är lite avundsjuk. men vi åt sushi tillsammans i kungsparken så det var en trevlig start på dagen ändå.

No comments: