Jul 16, 2007

boys boys boys

varför har alla jag blivit tillsammans med varit a) formgivare b) tekniker c) journalister eller d) konstnärer/folk som jobbar med musik? jag har haft en matematiker men han kunde räkna så långt att han blev galen, tog av sig kläderna och dumpade mig för att jag gick till sibylla med sandra (!!!!AMEH!!)
jag har aldrig haft dejtat någon av följande:
*vd
*kirurg
*advokat
*obducent
*polis
*steward
*pilot (åh gud piloter!)
*konditor
*popsångare (bara gitarrister och batterister)

jag flirtade litet med en snickare en gång för då kunde jag gnida mig mot honom och fråga "vilket är ditt bästa verktyyyyyg?", "hur snabbt kan du haaamraaaaa?" sen skrattade jag.

2 comments:

Anonymous said...

Första gången på din blogg!

Tror nästan att du är lite av ett charmtroll..

Therese Svensson said...

WOHO! bloggoskuld!