Jul 21, 2007

im too sexy for this song

det var kul igår. men WEIRD ett tag när jag spelade mellan 0-1. det kom fram små flicksyntgother på 18 bast som rabblade upp 40 bandnamn som jag aldrig hade hört talas om (eller jo ett - KENT), och sen kom det en finnig smal kille som sa "jag är född -83, spela något jag känner igen". jag bara "jag spelar toxic med britney spears då haha" men då såg han så sårad ut att jag snabbt la till "JAG SKOJA!". men det var så dumt sagt. vadå så man kan inte känna till musik som skapades innan man var i tonåren? idiotiskt. men det gick bra och jag hade roligt och spelade yello, art of noise, technotronic, chaka khan, right said fred och vanilla ice. megafun happy itunes med andra ord. jag var ledig en timme så jag stack till i love! och dansade med emilia&maria, josefin, snyggmartin, jessica och marcus, kristian och alla andra. det var trevligt. sen stack jag tillbaka till deep och spelade sista passet och gick sen hem och somnade på min kökscamping.

1 comment:

Petter Duvander said...

Helvete, jag glömde ta med Britney Spears. Det är alltid humor att retas med syntgothkidsen.

En gång spelade jag Sting (låt vara något slags generisk dansremix) när en snubbe frågade efter VNV Nation (blörgh). Fast han dansade glatt ändå. Länge leve alkoholen.

Technotronic var kul att höra, och man blir alltid lite impad när någon drar upp en dubbelvinyl med Yello och säger att det är ett krav på varje spelning... ;)