Jul 19, 2007

alkis goes athletic

igår var jag rastlös (som vanligt) men eftersom jag inte vill bli alkoholist har jag börjat gå till gymmet istället för till krogen. det är mycket bättre. mellan 22 och halv tolv igår var jag på mitt gym och joggade och tittade på en film. det var mycket skönt. sen kom jag hem, åt resten av baconsalladen jag gjort till middag (woka strimlad grönkål, vitkål, rödlök och vitlök, ha i sojabacon och servera med tomat och bladpersilja), blev irriterad på cp cuba cafés otroligt dåliga musik som hörs in till min lägenhet (SALSA SUCKS) och bestämde mig för att ringa kommunen och klaga alternativt göra ett reportage om varför debaser måste ha kontrollerad ljudvolym, men inte cp cuba café (de får ju även ha uteserveringen på gräsmattan man bara va?). sen läste jag jenna jamesons biografi tills klockan var halv fyra och drömde något våldsamt och snuskigt som konsekvens.

min sämsta musik:
*dansband
*kristen country
*salsa (BARF)
*modern hip hop
*modern rnb
*modern popmusik
*hitlistemusik
*motown

2 comments:

Anonymous said...

Hej! tränar du på friskis vid folkets park?

Therese Svensson said...

nä twentyfour7 eller vad det heter vid storgatan.