Jul 17, 2007

Inte delfin



igår satt jag på debasers uteservering och ritade the prom flickan och drack cider med jordgubbar. då kom k förbi som av en händelse och slog sig ner. han var snygg i babyblått och vi drack öl och pratade om att föräldragenerationens största klyscha är att vilja simma med delfiner, och vår generations största klyscha är att vilja jobba med vår hobby. sen gick han hem och jag satt kvar ett tag och läste om nya band i nylon, tills han som spelade skivor började spela nickelback, kent och popsicle och jag fick akut öroninfektion, övergav min öl och kubbade snabbt som fan därifrån. KENT?!!!!!!!!!!!!! NICKELBACK???? var det min dåliga karma som gav igen?

2 comments:

Anonymous said...

vilken kaka!!!

Therese Svensson said...

såklart! JAG har ju varit ihop med honom! jag köper bara de bästa killaktier.