Jul 16, 2007

what a girl to do

idag ska jag ta nytt passfoto. synd bara att ser blek och väldigt trött ut då jag somnade först halv fem imorse. men nu är jag hungrig så jag ska handla frukt och sen ska jag jobba så det ryker så det blir ingen powernap idag. jag fastnade i en film igårnatt på dansk tv med robin wright penn som hette "moll flannigan" och så var jag trött och bakiskänslig så jag grät rätt mycket och var ledsen att jag svek k och inte kunde ha en relation. jag blev bara ledsen för vi hade stora förväntningar och sen kunde jag inte fullfölja det. sen hade jag en dröm med så många invecklade detaljer att jag inte kunde fatta den och sen ringde väckerklockan och jag var VRÅLHUNGRIG. kräftskivan i lördags var som en dröm. jag gillar krabba. jag vill bara äta skaldjur och frukt och dricka smoothies. jag gillar inte popcorn längre.

inköpslista:
*sojamjölk
*bananer
*blåbär
*tofu
*äpple

2 comments:

Anonymous said...

hej vad har hänt med indianfrisyren?

Therese Svensson said...

jag tappade den. jag tycker det är så roligt att klippa mig så den rök. nu håller jag dock på att spara ut det igen.