Jul 19, 2007

långt hår

jag ska spara ut till långt hår igen - såhär långt.

jag joggade just på kyrkogården, det var väldigt vackert med många hortensior. jag funderade på ifall jag skulle gå dit och sätta mig och läsa "otroligt högt och exremt nära" högt ifall någon har hamnat i limbo och är uttråkad. men först ska jag städa och skriva. jag vill börja spela tennis. jag ska fråga kristofer och nils ifall de vill lära mig. de är uppvuxna i limhamn så de har blivit atletiskt priviligerade. jag har utfört dessa sporter:

*basket - jag spelade både i -78orna och -79orna i uppsala. jag dribblade snabbast och var längst (!)
*balett
*gymnastik
*ridning
*yoga - är yoga en sport eller en hobby?

sen kommer jag inte ihåg. men jag ville alltid börja på tennis. fattar inte varför de satte mig på balett istället. nu är det hundbråk utanför fönstret. what would lassie do?

2 comments:

Anonymous said...

yoga är en livsstil.

Anonymous said...

har du läst allt är upplyst av han foe som skrev den du läser nu?

jag har läst den andra och den var galet bra medans men första bara var JOBBIG!