Apr 19, 2007

vakna du är inte ett jehova

jag sov dåligt inatt. eller jag gick och la mig lite över 22, somnade och vaknade kort därefter så jag får skylla mig själv. jag läste "please kill me" och pratade med snake i telefon. han skulle gå och hälsa på ron sexsmith och jag bara "blabla jaha, jag ska gå och handla kaffe på samma butik som en i radio dept". det var dag där han var. jag vaknade sent, vid tio, av att det ringde på mobilen. det var vår eminente växtplockare som jag intervjuvade till förra månadens nöjesguiden. han läste upp en artikel för mig från dagens dn som tydligen var rätt lik min. det var roligt. sen berättade han att han lämnat min artikel till alla restauranger han jobbar med. det var också roligt. sen tackade jag, önskade honom en fortsatt trevlig vecka och nu är jag här; framför datorn med en kopp smörkolakaffe, två riskakor med lax+tomat samt nytvättad backslick. jag blandade ihop en räkning till min mobil så den är tillfälligt spärrad (typiskt mig, jag ska ha allt på autogiro alternativt en sekreterare), så jag tänkte gå ner till kontoret idag och ringa lite. jag måste ringa om grejer till the prom och grejer till flytten. jag har fortfarande sovränder på armarna.

No comments: