Apr 15, 2007

lycka är absurd-het

okej kolla bilden här nedan på tjejen. okej det är inte en riktig riktig irl-tjej utan en bild från nylon för ni vet jag är en nylonbitch ok, men 100% nu kolla; hon har så mycket kul kulturrefererat som händer på en gång att om jag såg henne på stan skulle jag gå fram till henne och bara "hej vad händer? vilket är ditt favoritdjur?" eller något. så okej okej hon har bedårande flygvärdinnehatt i leopard (ja = flygvärdinnehatt, nej = leopardzzzznark = MEN älskar cpkombon AKA "hoppas jag låter som en hollywoodqueen nu för de är mina bästa"), puffyärmad grungeblus, vit madonna1984 långärmad nättröja och vita "hej jag är svenskt nyhetsankare1979" glasögon i vit plast. jag älskar det.

jag vet att marc jacobs körde flygvärdinnehatten för några säsonger sen så det måste finnas fina billiga marcoriginal samt superbilliga originaloriginal på ebay.

No comments: