Apr 17, 2007

hej jag är mogen och arg

jag stormade iväg från k för att han hade mage att säga till mig hur jag borde leva (när han själv gör värre saker). men det kunde han glömma. jag tog på hatten och stack innan jag hann säga "dra åt helvete" - fast det hann jag visst säga när jag tänker efter. på väg hem ringde mattias kroon som satt på restaurang asien och bara "tja, var det du som just gick förbi?", så jag gick in och smakade lite på hans goda soppa. vi pratade ett slag men jag stack när han fick jobbsamtal och gjorde ett kvickt stopp på ica där jag handlade clementiner, tomater och kattsand. sen smsade jag och k lite och det slutade med att jag skrev f-ordet. och det var inte FY.

är alla killar dömande? är det det som är det negativa med killar efter 30? fan.

vad gör jag nu då? jag har precis jobbat klart för dagen och hade hoppats på lite kuttrasju. jobbpass från 8-22. jag är textens svar på rambo. ska jag:

a) gå ner till pakt på inkonst
b) kolla vad som är på tv
c) ringa k och vara först att säga FÖRLÅT

No comments: