Apr 20, 2007

den sjukt coola listan

jag tror jag ska ha 30-års gräns på min blogg. det är helt sjukt coolt med åldersgränser.

andra saker jag tycker är coola:

*passé uttryck som "cool", "fränt" och "shit groovy"
*att snöa in totalt på ett ämne
*tvärvetenskap
*glasögon
*glasögon-snören AKA genisnören (vissa säger senilsnören, men de har fel: det uttalas GENISNÖREN)
*folk som har roligt
*ramses II
*datorer
*bossanova remixar
*hårpuder (ÅHGUDDETÄRSÅSJUKTCOOLT)
*drugor (JAGÄLSKARDRUGOR)
*judar (JAGÄLSKARJUDAR)
*grace jones
*serietidningar
*killar som läser serietidningar
*kraut
*du ifall du ger mig öl (bada-disch hahahaha)
*orglar
*citroen CX
*saab 900 turbo
*turkos AKA cyan
*vita plastsolglasögon
*"snobbar som jobbar"
*cory kennedy
*byxdressar
*allt som är för stort

3 comments:

Mary said...

jag är med dig vad gäller judar, snobbar som jobbar och vita plastsolglasögon men skulle vilja lägga till män som dricker vitt vin. Supersexigt. Och koolt som fan.

Anonymous said...

men herregud jag är inte i närheten av 30 hur ska jag ha en chans????????????????

Therese Svensson said...

jag är inte heller 30. det var en dålig idé. då får jag blunda och trycka på måfå på tangentbordet och hoppas på det bästa:

män+vittvin ja! män som städar OCKSÅ JA