Apr 20, 2007

Present alert!



late 80s blommig mysdräkt i mjuk jersey! jag fick den av moa och den är skön som en dröm. jag gillar det här storblommiga mönstret som var poppis på byxor på sena 80-talet. att ha det med grå gympatröja, indianfrisyr, ho-heels, skinnjacka, kuvertväsk och ray bans kanske kan vara det snyggaste idag. JUST DO IT.

nu skriker ett barn i trapphuset. men är det fashion?

UPDATE: dressen var så skön att jag sov i den. k sa "sexig" och skrattade. men det var den! för övrigt är jag inget kuttersmycke, bara ett hångelsuget geni av bästa sort!

4 comments:

Moa said...

Åhhhh!!! Passade dem?

Therese Svensson said...

JA PERFEKT! I LOVE YOU och presenter rules ok!

Emil Broomé, Harry White & revK said...

den var lite tajt før mig dock

Therese Svensson said...

nej du var het! en svensk freddie mercury fast hetero.