Apr 16, 2007

kaffe

jag kan för mitt liv inte göra kaffe i mokabryggare (det fastnar någonstans halvvägs) eller popcorn (de blir hårda). men jag sitter hos k och datar så jag får i alla fall äta smoothie och lyssna på yello hurra äntligen lyssna på skivor tackgodedionysus. jag har fått mer info om lägenheten nu i alla fall så jag är inte så nojjig. det gäller bara att slänga/ge bort allt och sedan hyra en bil och sedan bära och sedan skörda glädjen av den nya lägenheten. ironiskt nog ska jag flytta samma helg debaser öppnar, och lägenheten ligger mitt emot fast på andra sidan parken, så det blir att bära och fixa på dagtid och vara på debaser på kvällstid. jag får köpa koffeintabletter och börja gymma armarna extra mycket redan nu. innan jag åkte till hultsfred en gång gymmade jag armarna så jag skulle kunna dricka mer öl. jag var en idiot. hela alltet slutade med att jag fick träningsvärk och sov i ett trasigt enmannatält med bara en pinne vid huvudet som stöd eftersom min tältkompis fick en kille första kvällen.

No comments: