Apr 19, 2007

lisa corneliusson / modette

jag läste igenom nya modette igår. de har fått ihop en intressant redaktion, men innehållet var lite tunt och formen inte lika bra som man ser att den kan vara. men det är ju första numret och allt sånt sätter sig. så jag väntar med spänning på framtida nummer. jag gillar deras moderedaktör lisa corneliusson, hon är rolig, smart, snygg, duktig, intressant och dashing. alla fantastiska egenskaper i sig men när man sätter ihop dom; BOOOP! hon skriver som hon pratar vilket är en mycket trevlig och sympatisk skrivstil (ehehehehehe). GO LISA.
rent generellt vill jag se fler tidningar med mer färg. att ha rosa som ram kring varje textsida eller vadsomhelst. jag gillar all-in. ravetidningen super super, japanska cutie, i-D, face och nylon är bra på att släppa sargen, komma in i matchen och göra ett hat-trick till stående ovationer.

No comments: