Apr 4, 2007

Utedag



jag hann inte städa klart för vi hade lite the prom jobbgrejer att kolla upp, men jag hann ner till stationen i tid för att träffa mamma. hon var sjukt op-art i vitt hår, svart mascara och svart/vitklänning. jäkla 60-tals ungdom tänkte jag och föreslog att vi skulle ta bussen upp men mamma insisterade på taxi för hon hade inte kissat hela tågresan från sthlm till malmö eftersom tjottan var liten och ful så vi åkte snabbt upp till mig, lämnade väskan, pudrade näsorna och så knallade vi ner till möllan och tog en cider i den sjukt blåsiga solen och åt god nummer 13 och 16 på råå för jag älskar råå. mamma undrade om jag jobbade på dygnet runt jag bara "meh MAMMA!" för att de aldrig har någon koll på vad jag sysslar med. skandal. sen gick vi och handlade smink, kläder, mat och öl och träffade cutie sara och foxy jonas grönlund på södra förstadsgatan. jonas hade sin snygga dotter med i en fin röd modern barnvagn och det var så rart att jag var nära att fråga chans på honom men istället drog jag med mamma hem eftersom jag var hungrig på räkor och allergimedicin eftersom det sved i ögonen på grund av all pollen som vill para sig med mig.

2 comments:

Moa said...

Va? Har Jonas en dotter?

Therese Svensson said...

ja! söt! ung!