Apr 4, 2007

klubbkrönikabekymmer

jag har ingen aning om vad jag ska skriva för klubbkrönika till nöjesguidens majnummer. jag hade skrivit en lista men den lappen har jag klokt nog städat bort. vad göra? en hyllningstext till grace jones? trist. en text om klubbarnas utveckling under två generationer i sverige? trist och för likt "därför festar du" artikeln jag skrev i detta nummer. go-go flickorna&pojkarnas samt burleskens comeback på klubbar? jag vettefan. kanske en lista över alla jag hånglat med i malmö. SKOJA. jag får fortsätta fundera. mattias kroon visste inte heller vad han skulle skriva i sin krogkrönika. jag kanske ska lotta ut en utekväll med mig som han lottade ut en krogkväll med honom? fyndigt.

7 comments:

CJ said...

skriv om nattlivets komplexa parningsdans, den subtila kommunikation som flickor behärskar och pojkar ofta går genom hela livet utan att förstå. för att inte bita den läsarkrets som föder dig är det nog bäst du skriver att inget av det är genetiskt.

Therese Svensson said...

jag gillar att gnugga mig mot folk. bra idé! ill do it. kanske.

Therese Svensson said...

ALLT ÄR GENETISKT. vad menar du?

CJ said...

ok, du har rätt inställning!
nu är det bara att råplugga evolution, psykologi och kroppsspråk i en vecka.. fast allt sånt kanske bara är "duh" då du är tjej? dock ingen girly girl så man vet aldrig.

let me know om det blir av..

Therese Svensson said...

JAG GJORDE DET. nästan. skrev om män på klubbar och tjejer. du får se. stay tuned.

CJ said...
This comment has been removed by the author.
CJ said...

god bless the internet huh?