Apr 5, 2007

I LOVE! nästan allt men speciellt emilia&maria

nu har jag skrivit klubbkrönikan. oh vilket party. berättar mer vad den handlar om sen. det var klubbmöte idag. vi kom fram till mycket, mycket saker och benade upp bra. det känns väldigt effektivt och det ska bli skönt att ta itu med det för jag har varit lite ängsligt stressad. sen gick jag och moa till UFF för att fråga om den sjukt fina oranga paljettkepsen i skylten men den släpps först nästa tisdag men jag köpte en fin svart/rosametallic plisserad kjol istället som man kan ha som kort klänning. sen gick vi till en rökelseaffär på gågatan där jag köpte en smyckeshand i vit plast som man kan ha halsband och ringar på för 98 kronor och sen gick moa till hemköp och jag gick hem. ikväll blir det förhoppningsvis I LOVE! för jag älskar I LOVE! jag funderade på att köpa silverspray till min nya indianfrisyr men jag pallade inte. får ta det nästa gång jag lovar I LOVE!

No comments: