Apr 3, 2007

Nylon



jag älskar tidningen nylon. det vore kul att jobba på tidningen nylons los angeles kontor. det jag inte fattar med los angeles dock är att de 1) inte har ett fungerande bussnät och 2) att alla starlets dejtar samma 5 killar. jag har varit i los angeles och jag såg säkert fler än 7000 killar när jag var där. och nästan alla var snyggare än dj AM. jag ska battla mot honom när jag är där. han är säkert helt värdelös egentligen eftersom alla i la äter koks som mellis och inte hör ordentligt på grund av alla flygplan och blir glada om de spelar typ "living on a prayer" med bon jovi (det är sant! jag älskar la!). eller så någon tidning i new york. jag fick praktik på razorfishs new york kontor när jag var 20 och precis hade flyttat hemifrån. jag funderade på det men stannade kvar på darling/spray eftersom jag var rädd att jag inte litade på mig själv tillräckligt för att klara mig i new york.

eftersom alla på nylon är välklädda, snygga, smarta genier så har de naturligtvis sett till att man kan läsa deras tidning digitalt gratis. kolla på nylonmag.com och bläddra i senaste numret direkt på datorn. älskar det.

No comments: