Apr 5, 2007

Du Hörru



jag har hört rykten om mig. tydligen har jag haft samma klädstil sedan jag var fem. jag vägrade gå på kalas om jag inte var nöjd med allting eller om jag bara var sur för något skäl (gjorde jag sist förra veckan), jag hade alltid strumpbyxor, trosorna utanför, gympatröja/tshirt och klippte mig själv. precis som idag - förutom det där med trosorna. mamma berättade just en anekdot om när jag höll på att kapa hennes fingrar i en bildörr, suckade och sa "ja du hara hittat på så mycket saker" och nu kom hon in igen och berättar (glad i skadegladhågen) när jag cyklade runt i en råfjantig vit/rosa stråhatt och sjöng "främling" med läppstift utsmetat som rouge. idiot. NOTE TO SELF: få aldrig en skytt till unge.

p.s jag dricker öl och har magentaläppstift. sjukt het. och ja, jag har tshirt och strumpbyxor och har klippt mig själv, vad är jag fem eller tjugoåtta? W för ikväll ska jag festa som om det är nittonhundranittionio.

No comments: