Apr 3, 2007

update: pop NO

Anonymous said...
Men ursäkta! jäkla rockare då som bara kör dieselbil och har stora hundar som skäller och har hybris och inte inte klarar av att ringa till doktorn när de är sjuka och tror att sur + solglasögon = sexxy. Som din rådgivare tycker jag du ska lyssna på skeeter davis: the end of the world, sova sked med din kille, uppskatta det, och komma tillbaka. bah

therese svensson said...
okej darling! jag gör det! nu måste jag säga att jag uppskattar all musik bara den är cp med en twist. eller som jag brukar säga; har ett fuckbeat. kan man jucka till den gillar jag det. på riktigt, man hör det i låten, några exempel:
hall&oates - i cant go for that
peaches - lovertits
au pairs - its obvious
esg - parking lot blues
prince - 1999
yello - i love you
art of noise - legs
wham - everything she wants 12"
erasure - love to hate you
stones - miss you
sexpress - theme

therese svensson said...
bara det inte är mesigt liksom du vet. wa wa waaah. och då menar jag inte BRA wahwah som lizzy mercier.

No comments: