Apr 3, 2007

Äkta diamant aka allt om mina älskare



den här hittade jag just när jag städade ur en skivback, en äkta diamant. det är alltså inte en smileygubbe i, jag var bara heltcrazy och satte den ovanpå min nyckelring från partyland (040-PARTY). jag fick diamanten av en gammal pojkvän som var av typen knöl. och som att inte det räckte att jag gick på bloopern att dejta honom så blev en annan skitrar och strålande klok och vacker flicka ihop med honom efter mig och blev även hon inte behandlad som en dam bör av sin loved one. vissa borde ha en varningsskylt på sig. men de enda svin jag dejtat har alla varit blonda, självgoda men haft dålig självkänsla, varit deprimerade och kört "snälla känsliga konstnärliga" killen på ytan. inte bra deal att dejta människor som medvetet eller omedvetet trycker ner sin partner för att må bättre själv (jag vet, jag har gjort det själv när jag var yngre). de snällaste, smartaste, roligaste och mest darlingrespektfulla killar jag dejtat har dock alla haft gemensamt att de varit långhåriga brunetter, tjocka (älskar kulmage) alternativt spinkiga (älskar revben), vegetarianer och varit bild-, musik- eller tekniknördar.

de har haft hög wiener-kvalité också. HÖLL JAG PÅ ATT SÄGA; jag menar hångel-kvalité.

glömde att pappa läser.

2 comments:

Anonymous said...

får bara en känsla att om du vore kille så skulle du vara precis en sådan kille, fast med dålig wiener kvalite.

Therese Svensson said...

exakt. som jag sa. one can smell its own kind.