Apr 6, 2007

uff bögpojken claus

uff uppe vid möllan är bra och har ett fint välordnat utbud. myrorna är en smärre pärs att ta sig genom. jag brukar bara gå i mitten och tittade lite lojt på oversize tröjorna för att snabbt gå därifrån igen. stor fyndchans men jobbigt och så är man jätteful i deras butiksljus. man vill ju inte shoppa när man ser ful ut, då vill man ju dö. eller inte. på uff provade jag och moa lite kläder. moa testade en turkos sjöjungfru balklänning med paljetter och rosetter som var helt bedårande. så testade vi en svart tight ra-ra klänning med tyll och fluff och genomskinliga armar. jag provade även en ceriserosa kort sportjacka men med min indianfrisyr och stentvättade jeans såg jag bara ut som en utbytesstudent 1984 alternativt en statist i en duran duran video - som bäst. som sämst såg jag ut som en bögig tysk tonårspojke från tyskland.

No comments: