Apr 2, 2007

godisnamn


igår sa jag att alla skulle kalla mig candy (sen kom jag på att det inte funkade för min kompis sandra heter ju candy, så jag får hitta något annat namn, förslag?) för att jag hade orange tshirtklänning och mintgröna hjärtsolglasögon och tuggummirosa lypsyl. under en sommar i stockholm kallade jag mig summercamp svensson (ändrade även i jobbmailen till summercamp@spray.se) samt flyttade ut på balkongen med madrass, en högtalare och en bunt serietidningar. som accessoar hade jag en skejtblaskredaktör till hångel samt lo-fi skivor. så ungdomligt. vojne vojne.

UPDATE; this just in:
candy explosion
confetti rain
vanilla tempest
gorgous go-go
sassy svensson
summer brain
candy rack
cutie compute


??CANDY RACK?? SUMMER BRAIN?? dopaminchock.

1 comment:

Anonymous said...

candy explosion
confetti rain
vanilla tempest
gorgous go-go
sassy svensson
summer brain
candy rack
cutie compute