Feb 18, 2007

party I LOVE! the touch















fredagens party var bra, roligt, packat och välklätt! jag, emilia, maria och sara som var värdinna hade synkat klädseln till metallictights, svart, leopard och metallicbody. mycket bra. jag spelade mest 80-/90-tals vinylsinglar som jag hämtade för några år sedan på en mellanstadieskola när de skulle slänga alla sina skivor = dj mellanstadiedisco 4-real! men det var kul och jag hade ätit sjukt noga under hela dagen så jag blev inte ens bananas-full fastän jag idkade en sträng alkohol diet från 21 till 03. jag älskar att dricka saker snabbt så jag kan lätt hamna i trubbel. men om de inte ville att jag skulle dricka så mycket av det skulle de inte gjort det så GOTT. annars var allt annat fab, lyckohjulet, the touch, att dansa till my sherona som jag kuppade revk med eftersom låten inte alls passade in i resten av sammanhanget men den är så bra så jag vägrar gå ut om jag inte får dansa till den åtminstone en gång under kvällen, och det verkade moa, erik och sara från dyngan också tycka så vi dansade en hel del.

jag älskar att festa, hur kan man inte älska att festa? jag älskar att festa.

4 comments:

Unknown said...

fest och flärd is the shit. fest is the new black. fest är bäst!

Therese Svensson said...

ja fest är det bästa som finns! wheres the party i want to lose control! wheres the party i want to free my soul! sa madonna. är det förresten du som brukar ha blå handskar på disco?

Lars L said...

Fan vilket skönt liv du verkar leva, funkar det ekonomiskt också eller lever du ur hand i mun? Tack för alla låttips, har tokhandlat sköna låtar i helgen.

Therese Svensson said...

åh jag älskar bara att ha kul och det behöver inte kosta speciellt mycket alls. jag lever mest på internet och om jag är irl gillar jag mest fattiga saker som film, läsa, shoppa second hand och dricka rosévin. kul med låtarna, här är fler musiktips: séxpress, lio, lizzy mercier och shamen.