Feb 16, 2007

80tals bon bon träsk


jag drunknar i nostalgi och lyssnar på falcos "rock me amadeus", tears for fears "shout" och "der kommissar" med after the fire. tror jag ska spela the shamen, yello, prince, ESG (se bilden hur bra de är) och första miss kittin ikväll. jag fick lova k att inte spela art of noise eftersom vi bägge älskar den skivan. men k köpte den först så han har första tjing på låtarna. visserligen skulle han bara spela två låtar från den och jag börjar spela redan 23, så egentligen skulle jag kunna fula mig och spela någon lugn låt innan han börjar spela vid halv 2. men jag sa att jag inte skulle spela skivan överhuvudtaget så jag får väl spela något annat istället.
nu ska jag sortera skivor och äta, kolla outfits och sen dra till maria och käka middag med resten av kvällens I LOVE! och sen bär det av till jeriko. jag kanske borde ringa mina vänner! (mina vänner betyder typ richard och mattias kroon som för tillfället är i london.)

2 comments:

M said...

Åhhhhh! Jag är så pepp att jag svimmar av om en sekund.

...

Therese Svensson said...

JAG MED