Feb 19, 2007

danielle scutt rimmar inte på prutt





danielle scutt missade jag helt på new york fashion week, jag vet inte varför. hon gör ju magnifika power-slut executive alexis dynasty power glamazon kolaparty outfits som passar alla dagar i veckan. FAGULOUS DARLING! jag vill ha en snygg kortbenad overall till våren, samt metallicbyxor i kort modell. jag har sett ett par i guld på H&M som faktiskt liknar de rosa här ovan, men jag vill jättehjärna ha någon annan färg. jag kollade igenom visningarna igår igen och stockholm och köpenhamn är ju rara och så men fan trista jämfört med de riktiga modestäderna. stockholm är safe, duktiga och praktiska och whyred och nakkna är ju innovativa men ändå. och köpenhamn är fortfarande så bohemiskt. man bara eh om sienna miller börjat ha pucci och gucci kanske ni kan komma över bohemtrashet också girlfriends MM-HM! (och så knycker jag med huvudet sådär coolt när jag säger det här).
nu ska jag gå och låtsas vara sportig på gymet.

No comments: