Feb 21, 2007

nyhetens behag

det snöar ute vilket är fantastiskt om man vuxit upp i norra norrland och blir en sentimental lover varje gång temperaturen går under noll och marken blir vit. jag började dagen med att gå till gymmet med moa. vi styrketränade och körde kondition som vanligt. vi pratade om ronnie sandahls nya bok, burlesque akter och musik. jag sa att jag var sugen på att gå ut och dansa till helgen och undrade vad moa skulle hitta på. fredagen skulle hon vara i lund på middag och då ska jag till rasoir och klubb kollo (vill försöka klämma in teater terrier någonstans där också), men lördagen hade vi inget uppbokat så då skulle vi se om det var discotajm någonstans. och imorgon är det ratatat på inkonst, det blir roligt, i love brudarna skulle också dit så jag och k ska ta en drink med damerna ifråga innan konserten. jag älskar malmö. det skulle dock vara trevligt om stan var större dock för då skulle det finnas mer nytt. nyhetens behag är min grej. detta har tyvärr lett till att jag tappat motivationen lite för just träningen. jag har gymmat i två år nu och tröttnat lite det senaste halvåret så jag funderar på om jag ska lägga till någon aktivitet som jag måste hålla mig i form för att klara av - typ tennis eller boxning. då blir ju tävlandemomentet en motivation. för att gymma för att vara het räcker fan inte som motivation för det är jag ju redan.

4 comments:

Anonymous said...

ahh, då ses vi på kollo på fredag (och kanske inkonst imorrn)

M said...

Sugar! Dumpa gymmet och följ med på friskis-boxning! Man svimmar av extas varje gång. Inga creepy gubbar utan bara svinstarka hot chicks i trikåer. Adrenalinet sprutar och man är euforisk i tre dagar efteråt. Plus imorgon blir det fest! Kom förbi mitt place innan konserten så blir det bubbliga bärdrinkar och skvaller! Hurra!
Kyss/Maria

M said...

Obs! Don't forget kb på lördag! Detta gäller för dig med Sara! Jag ska gå dit i rustning med svärd, sköld och visir. Säkerheten framför allt.

Therese Svensson said...

jaa jag vill gå på boxning! ska fråga moa om hon vill med och spöa skiten ur mig. åh vad roligt med förfest, jag kommer jättehjärna! och vad bra, jag glömde ju bort att ni har disco på lördag det passar ju utmärkt till min dansnervskada som jag måste bota med bananas-dans. p.s jag köpte den rosa metallicbodyn på gina tricot också, jag kunde inte bärga mig! neonrosa framför allt! vi ses ladies och sara!