Feb 18, 2007

work it söndag

jag gillar söndagar. idag vaknade jag dock utan P2 eftersom det var HEPP strömavbrott i hela huset. fantastiskt omodernt tänkte jag och ringde värden som sa att det var eon som skulle ta upp någon sladd ur marken och titta lite på den innan de la ner den igen. fint, bara jag slipper göra det, eller något annat hushålligt som att byta propp. jag och k åt kaffe, te, avokados, ägg och tomater till frukost och tittade lite på tv fastän det egentligen inte var något bra på. vi önskade att de skulle visa ett "iron chef" maraton på trean men det gick tyvärr inte i uppfyllelse. sen tog vi kort framför min vita gran som jag mmsade till mamma eftersom jag lovat henne sen julafton (som jag spenderade med min kompis richard här i malmö), att skicka en bild på min fina vita ariska gran. så tja, bättre sent än aldrig. dessutom har jag inte hälsat på sedan i september så jag är en dålig dotter när det kommer till att vara social (men det vet alla redan), så det minsta jag kan göra är att skicka ett trött mms.
nu dricker jag cider, bläddrar i nya elle, lyssnar på en mix och jobbar. ska snart se bons rapportering från stockholms modevecka på kanal 8.

4 comments:

Moa said...

Ja, det var jättekul i fredags! Ni var bäst mina vänner. My Sharona måste vara jordens bästa låt (eller något).Söta nattkläder ni har förresten. Hihi.

Therese Svensson said...

tack! MATCHANDE PYJAMASER (oj caps lock) rules ok! träna imorgon kl 10? fast jag kanske planerar att supa ikväll om jag varit duktig och klarat av min deadline på ett bra maner. mmm jag sa MAN.

Therese Svensson said...

hörru darling jag säger att vi vill spela på rasoir då! det vore superkul! xoxo

Moa said...

Ja!! Det måste vi göra, skulle bli hur grymt som helst. Och vi skulle kunna matcha våra outfits.

Tänkte träna imorgon! Tio blir fint (fast gärna ännu tidigare annars blir jag så seg).