Feb 23, 2007

freitags dimensionen

jag sprang omkring på stan efter fikan med yvonne - först stack jag hem till k som låg sjuk och var ömklig, rödögd, mager och febrig. jag gjorde en kopp lakritste till honom (bra för slemhinnorna), åt en snabb lunch och läste dygnet runt. k fick emil broomé att hoppa in för honom som dj på kvällens after work på rasoir. men mellan 20-01 så ska k strunta i att han är sjuk och bege sig ner till rasoir och spela skivor med göteborgs-anders (uppåt framåt), så jag sa att jag skulle vara hans stöd och ta med mitt fenomenala kinesiska ingefära/honungs-te som gör under för trötta stunder. eh. sen gick jag en sväng till rundgång där jag köpte 23 vinylskivor och två örhängen i genomskinlig plast med bokstäverna T och O. för jag heter Therese och jag rules Ok.

No comments: