Feb 20, 2007

H&M och 01010101

idag vandrade jag runt på stan ett tag. jag fick ett kärleksbrev från H&M där det stod att jag fick 20% rea på ett par jeans 23-24 februari på storgatan. det lät ju fint tänkte jag och knallade ner till H&M och kollade om de hade något fint men jag vet inte. jag hittade två fina jeans i alla fall men allra helst skulle jag vilja ha en fin klänning och en riktigt stor slitstark väska som jag kan kränga runt min laptop i. dataväskan jag har nu fick jag av pappa och den är fin och ordentlig med nhl-logo och allt men den har bara ett handtag så den är rätt tung att bära omkring på. jag vill ha en dataväska med handtag, ryggsäcksfunktion samt att man kan hänga den snett kring kroppen - jag kommer inte ihåg vad såna väskor heter. men ni vet vad jag menar. (axelremsväskor heter de ju.)

No comments: