Feb 20, 2007

hämnd


nu har jag just jobbat klart med en artikel om ätliga växter och sitter med datorn i sängen och msnar med min fantastiska vän sandra som hatar sina chefer, jag hatar också hennes chefer så jag föreslog alla möjliga sorters äckliga hämndakter.
k sitter vid sin dator och vi lyssnar på eldorado. vi åt middag ihop och jobbade sedan som två små duktiga askunge-möss/90-tals IT-slavar. nu ska vi snart se en film innan vi går och lägger oss. imorgon ska jag skriva metrogrej, ringa runt lite och sen ska jag ut på stan och kolla om det finns några snygga saker och på kvällen tänkte jag kanske gå och se "marie antoinette" på spegeln och smuggla in en flaska skumpa och sen gå och se nörddrömmen tom bugs och pistol disco på inkonst. wow vilken dag. undra vad jag ska ha på mig? ÖH nu är det svensk proggmusik på eldorado, måste stänga av, de sjöng just "deras munnar var som öppna sår av ensamhet".

2 comments:

Anonymous said...

hallå där!
jag är ett gammalt darling fan och älskade att läsa dina dagböcker så jag ville bara säga att det är fr mg ett stort nöje att ramla över dig igen, ett par år senare och se att du fortarande är samma sköna tjej.
vart har du hållt hus sen darling?

Therese Svensson said...

hej, åh vad rart vad glad jag blir! det var ett par år sedan sen jag gjorde isabelldagboken men det är banne mig kul att skriva igen och dessutom få ha bilder. jag älskar bilder.
efter darling flyttade jag till malmö och pluggade massa olika saker, jobbade lite med film och layout och frilansade och funderade på vad jag ville göra. jag var inne på astrofysiker (ta i då), men jag var så dålig på matte så jag slutade för jag ville inte vara en dålig fysiker. sen funderade jag på näringsfysiolog och sen projektledning inom teknik&data. men så tja, nu är jag på nöjesguiden där en massa andra darlings också är. mycket rart.