Feb 23, 2007

knullungar

k låg hemma och var sjuk. han fick ju inte sova med mig inatt eftersom jag var drama queen. men jag hade kul ändå. min la kompis lukas ringde och gav mig det senaste hollywoodskvallret och sen tittade jag på family guy på datorn till halv fyra. imorse vaknade jag av att min gamla kompis yvonne ringde så jag stack ner till fiket där hon satt med sin fina dotter sylvie och trevliga fästman jonas. sylvie var sjukt het för att vara en bäbis och hon var tyst och rar och tittade nyfiket på allting. så jag grattade dom för att de varit sjukt duktiga på att para sig och så drack vi kaffe och satt och snackade om lite allt möjligt men mest om inredning, kaféer med dålig musik (på fiket där vi satt spelade de sjukt dålig mix av johnny cash, leila k och för diskantad techno, jag bara öh), om råå var bättre än krua thai (jag höll på råå, de höll på krua), och hur jävla värdelös pernilla wahlgrens unge är, och alla andra musikalungar som blir mobbade bara för att en gäng svennevuxna ska sitta och säga "ahhhh" och tycka att de är söt tvunderhållning varje fredag när det är dags för chips, brieost, läsk och veckans ligg. förutom sånt är ju lattemorsor så pinsamma att fenomenet i sig är det bästa preventivmedlet någonsin.

No comments: