Feb 23, 2007

oh baby i love H&M

jag sprang in på H&M också såklart eftersom de hade 20% rabatt på jeans idag. där stötte jag på oh baby i like it raw jonas och oscar som spelade musik för shoppande ladies and gents. det var tur för dels hade jag en jättetung kasse med skivor så jag lämnade av den hos dom och dels var det bra musik. jag fyndade en kort svart shortsoverall, grå jerseytröja, vitt linne med neongröna ränder samt ett par mörkgrå jeans med ljusgrå fläckar. tres bien. sen tog jag min kasse och tackade de rara herrarna för en förhöjd shoppingupplevelse och gick vidare. på vägen hem köpte jag tre diadem (ett magenta, ett silver och ett svart), cider samt senaste numren av allure och nylon. så nu sitter jag här framför datorn och lyssnar på cosmic musik, dricker cider, msnar med daniel sparr och har mitt fina nya magentadiadem, magentaläppstift, magentarouge och T+O örhängen! mycket mycket dopamin i min hjärna nu.
ikväll bär det av till rasoir, i like it raw och klubb kollo på kb. ska ringa mattias kroon, emilia och maria och kolla vad som är dealen för kvällen för deras del.

2 comments:

Anonymous said...

halleluja! nu lyssnar jag på kylie och väntar på kvinns! oh baby 2nite lady! vi ska äta ost här. kom kom kom!

Therese Svensson said...

JAG KOMMER