Jan 14, 2009

pezter och konsertoskuld 2009


min gamla it-kompis micke wehner gjorde pezter tröjor på 90-talet men sen så mailade pez och sa att han fick sluta (om jag inte minns fel). tur jag har kvar min.

igår hade jag så himla tråkigt och kunde inte ens se top model för att tvn var trasig (fast imorse fungerade den igen så jag förstår ingenting). jag tog en lång promenad i det fula diset som såg ut som en blade runner framtid, läste lite, åt en sojabiff med svampsås och drack en fisljummen folköl, läste lite mer, pysslade och smsade litet och såg när harry mötte sally på datorn. helt menlöst. tur att det är säsongspremiär för freaks n geeks ikväll med LOVVERS och DAG FÖR DAG, samt KRISTALLEN på babel. det blir min krautochkonsertoskuld för 2009. jag har inte ens varit på debaser på en månad. INTE ENS.

No comments: