Jan 14, 2009

bra lunch: nya skor, choklad och engelsk sajt



det var en bra lunch. eller själva lunchen var inte så spännande för jag åt quornburgare med sojaost och broccoli, men i alla fall så fick jag ett paket med nya skor för 99 kr styck inhandlade på din sko rean: www.dinsko.se, och som inte det var nog med det så fick jag även en choklad av AD-henrik och den var god. i och för sig var punkkängorna väldigt stora så jag skulle impa på anna genom att dra av mig skorna utan att knyta upp, men de fastnade havvägs så jag ska ha tjocksockar i dom nästa gång.

nu kom just google-peter upp och korrade en engelsk text om sebastian tellier så då kände jag mig nödgad att sätta på hans snuskskiva på kontoret.

idag ska jag förresten tvätta håret också. PEPP. och vår sajt är klar på engelska också och ska snart upp. content managing rules.

No comments: