Jan 12, 2009

I LOVE måndagslyxbadporr med les baxter och gotljus


jag tog måndagsLXN till en ny nivå:
  • chanel no5 badolja
  • les baxter skiva
  • hårinpackning (NU ÄR HÅRET DOCK VÄLDIGT VÅGIGT och MJUKT vad gör jag?)
  • mousserande vin i champagneglas
  • gotljus / svarta ljusstakar i mässingsljustaken jag fyndade i soprummet
  • stephen hawkings 80tals favoritbok i repris "Kosmos - en kort historia"
  • glutenfri grissini som jag doppade i bubbelvinet
  1. lyssna sedan på det bästa introt i ditt liv här nedan och bli kär i allting du vill eller inte (minus hajen för den är utrotningshotad och mitt fiendedjur, eller som indianerna/hipperna säkert skulle kalla det "MAKTDJUR" (dorks) ): les baxter "harem silks from bombay" (längre klipp hittade jag ej, säg gärna till om du hittar ett eller maila mig för hela låten)
  2. tryck på lilla knappen till denna bonusnerdURL till "Kosmos - en kort historia": http://forum.rymdportalen.com/viewtopic.php?t=551

No comments: