Jan 12, 2009

högstadie återträff (YEZ RLY)



jag är bjuden på högstadie-återträff.

först tänkte jag "jag vill dö" sen tänkte jag "vad ska jag ha på mig" sen tänkte jag "vem ska jag ringa för att få gluten och laktosfri mat" sen tänkte jag "vad roligt att träffa mattias bengtsson och greger och åsa och madeleine", sen kom jag på att jag tänkte på fel klass och att det var årskurs 9 i ekillaskolan som hade återträff (inte min gymnasieklass på sollentuna fria som jag först trodde), och då fick jag lite ångest men min nyfikenhet var (som ALLTID) större.

helt sinnes. jag trodde inte det skulle hända mig eftersom jag bytt skola/ort så ofta. men det hände emi gunér kommer jag ihåg när vi jobbade på darling och hon pratade lite om det då så jag är åtminstone semiförberedd - jag är ju i alla fall:
  • smart (check)
  • singel (check)
  • DÖHET och SKITROLIG (check)
  • barnfri (check)
det var väl det enda jag behöver, och så en ball klänning, KLAR!

No comments: